MARKA FELSEFEMİZ

Nirvana Hotels olarak marka felsefemizi; mükemmeliyetçi bakış açısı, sürekli gelişim ve toplam kalite yönetimine dayandırıyoruz. İşletme prensiplerimiz ve kimliğimizi, misafir memnuniyeti, kalite ve lüks konaklamada kişiselleştirilmiş hizmet sunma anlayışı üzerine kuruyoruz.

"En İyi Konuk Deneyimi"ni benimseyerek her misafirimizin benzersiz ihtiyaçlarına uygun özel hizmetler sunuyoruz.

MÜKEMMELİYETÇİ BAKIŞ AÇISI

MÜKEMMELİYETÇİ BAKIŞ AÇISI

Hizmet kalitemizi artırmak ve misafir memnuniyetini maksimize etmek için misafirlerimizden gelen her türlü geri bildirimi dikkate alarak her koşulda yüksek standartlarda hizmet sunuyoruz. 

SÜREKLİ GELİŞİM

SÜREKLİ GELİŞİM

Daha iyi konaklama, daha yüksek verimlilik, daha iyi ürün ve hizmet kalitesi ve daha iyi işletme sonuçları elde etmek için verimliliğimizi her sezon artırarak süreçlerin devamlı olarak iyileştirilmesi için çalışıyoruz.

TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

Sadece üretim aşamasında değil tedarik zinciri, tasarım, pazarlama, misafir ilişkileri ve diğer işlevlerin tümünde kalitenin ortak bir şekilde inşa edilmesi gerektiğine inanıyor ve tüm faaliyetlerimizi bir bütün olarak ele alıyoruz.

Nirvana Hotels, misafirlerine sunduğu benzersiz konaklama deneyimlerini, yüksek hizmet kalitesini ve lüks konseptlerini koruyarak tüm çalışan ve misafirlerine özel ilgi gösterir.

Etik değerlere uygun, çevresel sürdürülebilirliği koruyan ve yenilikçi projelere girişimcilik sağlayan bir işletme politikasını benimsiyoruz. 

NirvanaHotels NirvanaHotels NirvanaHotels NirvanaHotels NirvanaHotels NirvanaHotels NirvanaHotels